Összes oldalmegjelenítés

2014. március 2., vasárnap

Keringő a halállal 13. - Egy ok, amiért ne öld meg magad....

- Ölj meg! Kérlek! - az ősi, úgy érezte, mintha tőrt döftek volna a szívébe. Még a levegő is megakadt benne.
- De....de......NEM! Normális vagy?! Minek kell egy ilyen kis féregtől parázni?! Ráadásul ennyire?! Ki ez egyáltalán?! Az atyaúristen, hogy még te is inkább a halált választod, minthogy ellenszegülj neki?!! Vagy tudod mit? Nem is érdekel! De egy dolgot tisztázzunk: NEM foglak megölni!!!!! Arról ne is álmodj! - ordította egyenesen a síró lány arcába.
- Szóval nem.....nyugodj meg, nem fogok könyörögni, hogy tedd meg.......megteszem én! - jelentette ki csalódással a hangjában. Azt remélte, hogy Kol-nak nem jelent annyit, hogy ne ölje meg, és mégis...sőt! Sokkal többet is! Amint a férfi ezt meghallotta, odasuhant a lányhoz és kitörte a nyakát.
- Nem fogom hagyni, hogy megöld magad! - gyorsan felkapta a földről és besétált a vámpírtanyára.
- Marcel! - kiabálta a vámpír nevét., aki erre besétált az egyik ajtón.
- Kol? - kerekedtek el a férfi szemei. - Mit tettél Scar-ral?! - nyomta neki az egyik falnak az ősit, aki ennek következtében elejtette a hibrid lányt.
- Semmit, te idióta! Csak megvédtem saját magától! - lökte a földre Marcel-t.
- Miről beszélsz Mikaelson?!
- Meg akarta ölni magát!
- Mi?!
- Hagyjuk! Van valami pincéd ahová bezárhatjuk? - érdeklődte Kol.
- Gyere velem! - mondta határozottan a vámpír. Az ősi felkapta az ideiglenesen halott lányt a földről, és követte a "Negyed királyát". A férfi levezette Kol-t egy nagyon réginek tűnő helyiségbe, aminek a közepén egy szék volt, ami a legerősebb vasból készült. Az ősi beleültette a a hibrid lányt. Leláncolta, majd beadott neki egy adag verbénát. Rosszul érezte magát amiatt, hogy ezt teszi, de ha egyszer nincs más választása?

Mystic Falls, Mikaelson villa.....
Hol a fenében vagyok? Damon ébredezni kezdett.
-ÁÁÁÁ!!!! - felordított, mert érezte, ahogy egy karó fúródik a bordái közé, épp a szíve alá.
- Szép jó reggelt CsipkeDamon-ke! - röhögte el magát Klaus, és még egy karót beledöfött az "áldozatba". Az idősebbik Salvatore nem adta meg a hibridnek azt az örömöt, hogy szenvedni lássa. Inkább csendben tűrt. Viszont, amikor már a huszadik karót szúrta bele az ősi, nem bírta tovább és elájult.

New Orleans, Marcel pincéje.....
A hibrid lány köhögve nyitotta ki a szemeit, de nem látott semmit, csak sötétséget. Egyszercsak léptek hangját hallotta. Nyílt az ajtó, és Kol lépett be rajta, komor tekintettel.
- Kol.... - mondta ki a férfi nevét nyöszörögve.
- Annyira sajnálom Scar, de másképp nem védhetlek meg..... - szemei őszinte megbánást tanúsítottak. Fogott egy széket és leült a lány elé. Egy ideig csak szemeztek egymással, de pár perc múlva Kol megszólalt. - Mesélj el minden erről a James-ről. Miért félsz tőle? Mivel tud neked ártani, ha már halott? - hangjában őszinte kíváncsiságot lehetett hallani. Scar halkan bólintott.
1232. Dublin....
- Ne! James kérlek ne! 
- Ne ellenkez! - dobott egy kőoltárra. Be kell ismernem, nagyon féltem. - Esther! - egy nő nevét kiabálta....akkor még nem tudtam ki lehet. 
- James. Rég láttalak. Kezdhetjük? 
- Természetesen. 
- Fesmatos ofo theo festos. Fesmatos ofo theo festos! FESMATOS OFO THEO FESTOS! - itt már nagyon féltem, mert elkezdett remegni a föld. Felsikoltottam, majd összeestem. Amikor kezdtem ébredezni, két hangot hallottam. Esther és James. 
- Remélem tudod, hogyha nem végez a gyermekeimmel, meghal?! 
- Igen, tudom. 
- Gondoskodj róla, hogy megtegye, különben a legfájdalmasabb halálban lesz része! 
- Ez nem lehet igaz! Végig az anyám keze volt benne ebben az egészben?! - háborodott fel Kol.
- I...igen.... - válaszolt a hibrid lány remegő hangon. Amint ezt kimondta, az ős elviharzott. Egy órával később Marcel ment be a cellába, ahová Scar-t zárták.
- Marcel.......segíts! Engedj ki! - a vámpír meg se bírt szólalni, mert amint belépett, a lány elkezdte kérlelni.
- Nem..meg fogod ölni magad!
- Ígérem, hogy nem teszem! Kérlek.... - kérlelte bociszemekkel a "Negyed királyát".
- .....Rendben, de csak egy feltétellel. Nem fogsz ártani magadnak.
- Megígérem. - Marcel odasétált Scar- hoz és letépte róla a láncokat.
- Menj, amíg meg nem gondolom magam! - nézett fenyegetően a hibrid lányra.
- Köszönöm, köszönöm, köszönöm!! - elkezdte ölelgetni a férfit, majd elsuhant. Nem akarta betartani az ígéretét. Haza ment egy karóért, és szíven akarta szúrni vele magát. Amikor már csak pár centire volt a karó, két erős kéz elkapta, és kettétörte a fadarabot. Maga felé fordította a lányt, és mélyen a szemébe nézett.
- Hogy tehetted ezt?! - nézett csalódottan Kol.
- Képzeld úgy tehettem, hogy nem akarok szenvedni! - válaszolt Scar, úgy mintha egyértelmű lenne.
- De nem ölheted meg magad!
- Mondj egy jó okot amiért életben kéne maradnom! - amint ezt kimondta, az ősi közelebb hajolt hozzá és gyengéden megcsókolta. Soha ezelőtt nem érzett egyikőjük se ilyen szenvedélyt egy csókban. Egy perc után a férfi kivált a hosszú csókból és elmosolyodott.
- Szeretlek! Ez elég jó ok?




7 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Atya világ.... Egyáltalán, hogy merted itt abbahagyni??? Kol annyira cukii volt! <3 Imádom! Marcelt meg inkább hagyjuk... Tudhatta volna, hogy Scar hazudik! Aztán ahogy Kol meggyőzte Scart.. :D Imádom, imádom, imádom! Amúgy szerintem Kol és Scar jobb párost alkotnak, mint Klaus és Scar. Ő szépen maradjon a drága Caroline-al :D
    Na, most ezzel a fejezettel, hivatalosan is benne lettél nálam a top 5-ben! ;) Siess a kövivel!
    U.i.: "CsipkeDamonka" xD szakadok :DD
    Puszi, Lyl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa Lyl!!!:)
      Úgy mertem abbahagyni, hogy én ilyen vagyok :D Tudom, Kol maci irtó cuki tud lenni! <3 ♥♥ Ezért neveztem el Kol macinak! :D ♥ Marcel-t tényleg hagyjuk.....Scar elég könnyen tudja manipulálni:) Igen...az a rész...ahw *-*....amint elkezdtem írni ezt a fejezetet tudtam, hogy itt kell megtörténnie az első csóknak :D Az tuti, hogy jobb párost alkotnak:) Bár én Klaus-t is imádom, de őt csak Car-rel tudom igazán elképzelni..:) Oh...nagyon örülök, hogy benne vagyok a top 5-ben :) megpróbálom majd bekerülni a top 3-ba is :D A CsipkeDamon-kén én még mindig röhögök xD
      Sietek vele!
      Puszi, Szimi

      Törlés
    2. Szia!
      Hát igen ezt már tudom... :D Amúgy, a "Kol maci" elnevezés vicces és egyben cuki, de ahányszor elolvasom a pedomaci jut eszembe xD Örülök, hogy sietsz, mert már kíváncsi vagyok Scar véleményére a csókról ;)
      puszi, Lyl

      Törlés
    3. jajj és még valami. Szerintem, jó lenne ha csinálnál fejezetes, és szereplős oldalt, hogy jobban el lehessen igazodni, és még a blog is jobban nézne ki ;)

      Törlés
    4. oké majd megcsinálom ;)
      U.i.: Én azért elfogadnám azt a pedomacit xDDD Kol maci ♥

      Törlés
  2. Szia Szimi!
    Jajj ez a fejezet nagyon cukira sikeredett! :) A végén igazán meglepődtem, mert nem néztem volna ki Kol-ból. Azt meg főleg nem, hogy Scar visszacsókolja. De nagyon jó kis jelenet volt, nekem ez a Scar-Kol jelenet tetszik eddig a legjobban a fejezeteid közül. Valóban Scar és Kol jobb párosnak tűnik. Szegény Scar csak csöbörből vödörbe esett, ugyanis Kol-t is meg kéne ölnie. Nagyon kiváncsi leszek Scar reakciójára, és hogy vajon túltette már magát Klauson. Ebből még lehet egy jó kis testvérviszály. De én minden esetre azt javaslom, hogy Scar Kollal maradjon és szeressen bele. :) Vagy már megvolt? :D
    u.i. jól döntöttél a blog hátterét illetően, sokkal jobb, mint a másik 2 :)
    siess a kövivel!
    Puszi, Fanni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fanni!:)
      Köszi! :) Pedig Kol tud érző lény is lenni :) Hát igen...Scar visszacsókolta....meglátjuk mit reagál:) Szerintem is jobb páros..:) Ne érts félre Klaus-t is imádom, de őt csak Caroline-nal tudom igazán elképzelni....de majd meglátjuk..;) Hát igen...szegény...ezért akarja inkább magát megölni, mert nem akar a Mikaelson családnak ártani.Testvérviszály az lesz bőven ;) Hát a beleszeretés meg volt-e? Hááááát....mit szűrsz le Scar viselkedéséből Kol macival szemben? :D Igen ez a háttér nekem is sokkal jobban tetszik:) Sietek!:)
      Puszi, Szimi

      Törlés