Összes oldalmegjelenítés

2014. március 19., szerda

A blogom legelső díja:)

Sziasztok! 
Köszönöm szépen Lyl Shanno-nak életem első díját. Nagyon hálás vagyok érte! :)
Ui.: Nem sokára hozom az új fejezetet ;) 
                                                                                                   Puszi, Szimi
Szabályok:
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj a jelölő által írt kérdésekre!
Írj ki 11 kérdést!
11 blogot kell linkelni és jelölni! 


Magamról:

1. Van egy beagle kutyám, Teddy, akit imádok. 
2. Szeretek zumbázni.
3. Nagyon nagy TVD, The Originals, Odaát és Teen Wolf fan vagyok :) 
4. A TVD-ben, akár a sorozatban, akár egy fanfiction-ben, kivétel nélkül Kol a kedvencem, és nagyon szeretném, ha visszatérne a TO-ban. 
5. Kol-t elneveztem Kol macinak, és azóta mindig így hívom. :D 
6. Volt pár nagyon nagy esésem. Hát igen, valahogy vonz magához a padló. xD
7. Imádok blogolni. 
8. Kb. 5-6 évig jártam lovagolni, de sajnos már abbahagytam :(
9. Nem szeretem a romantikus filmeket. A horrort bírom. :)
10. Tegnap ültem a betonon és a kutyám ráugrott a hátamra, és rádobta a fejemre a pórázt. :D
11. Imádok vásárolni :)

Válaszaim:


1. Melyik a kedvenc blogod?
2. Melyik a kedvenc idézeted? 
  "Sometimes we just can see clear only after our eyes washed away with tears"  " Néha csak akkor látunk tisztán, mikor a szemünket már elmosták a könnyek" 
3. Mit csinálnál, ha a kutyusod/macskád meghalna?
Hát igazából nem tudom......, de rettenetesen szomorú lennék és sírnék, az egyszer biztos!
4. Milyen sorozatokat nézel?
Húú hát elég sokat....pl.: Vámpírnaplók, The Originals, Odaát, Teen Wolf, True Blood, Jóban Rosszban stb.....
5. Ha lehetne választásod, milyen természetfeletti lény lennél? 
Egyértelműen vámpír ;)
6. Hol szeretnél lakni? 
Los Angeles-ben.
7. Tetszik neked valaki?
Igen :) 
8. Mit gondolsz Magyarországról?
No comment o.O ;) 
9. Mi álmaid állása?
Lakberendező szeretnék lenni:) 
10. Mit tennél, ha találkoznál a kedvenc énekeseddel/sztároddal?
Először is Nate nyakába ugranék ujjongva, és össze-vissza puszilgatnám, aztán elrabolnám és haza vinném ( Na jó csak vicceltem, de csak az elrablós dologgal ) xD :)
11. Örülsz, hogy kaptál egy díjat? 
Igen! Nagyon nagyon nagyon! :D


A kérdéseim: 

1. Ki a kedvenc szereplőd a Vámpírnaplókból?
2. Mi a kedvenc sorozatod?
3. Van háziállatod?
4. Sportolsz valamit?
5. Mi a legfőbb vágyad?
6. Mit tennél, ha kedvenc sztárod szembe jönne veled az utcán?
7. Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
8. Szerelmes vagy most valakibe?
9. Volt már olyan ember, akit elkezdtél valahogy becézni, de az neki nem tetszett? Ha volt, akkor hogy hívtad?
10. Mi a kedvenc idézeted?
11. Mi a kedvenc filmed?


Akiknek küldöm (link a blog nevén) :

Stories by Veronika
Klaroline - Vonz a sötétség
Démoni szemek
Judit történetek
Lobbanékony
Véres szerelem
Caroline naplója
I'm in love with the monster
Halhatatlan szerelem
Klaroline by ellie
Dance with the Devil


1 megjegyzés: