Összes oldalmegjelenítés

2014. február 24., hétfő

Egy kis ízelítő a 12. fejezetből...

Sziasztok!
Sajnos most még nem új fejezetet hoztam. :( Sokat kellett tanulnom és nem volt rá időm :/ MOst végre elkezdtem, és izgalmas fejezet előtt állunk! :D Hoztam egy kis ízelítőt. :) Jó olvasást hozzá!:) Várom a pipákat és a kommenteket! :D



Meg kell tenned! Ígéretet tettél! Az érzéseid nem állhatnak az utadba! Ne érdekeljen semmi és senki! Ne felejtsd el honnan jöttél......Tudd, hogy mi a célod! Én megtettem amire rendeltettem, most rajtad a sor! Valamit valamiért! 
Scar zihálva ült fel az ágyban és csak egy mondat visszhangzott a fejében. Valamit valamiért! Nem! Nem tehetem! Nem érdekel mit fog gondolni vagy tenni, de nem fogom megtenni! Nem érdekel, ha emiatt megöl! Szeméből könny csordult ki. Nem tudta mit tegyen. Nem akarta megtenni. De félt is. Félt a következményektől. Tudta, hogy súlyos következményekkel, ha ellenszegül. Miért velem történik mindez? Nem mondhatok nemet neki! Nem szegülhetek szembe magával a halállal! Bármennyire nem akarom megtenni....muszáj! Gyorsan felugrott az ágyról, és a fürdő felé vette az irányt. Sietősre vette a tempót, így bő tíz perc alatt elkészült. Volt egy kis elintéznivalója. Lesétált a nappaliba, és elővette a mobilját. Tudta, hogy nem helyes, amit tesz, de ez nem befolyásolta a döntését.

Rousseau's....
Kol halál nyugodtan a gondolataiba mélyedve iszogatta a whiskey-ét. Egyszercsak elkezdett rezegni a telefonja. Az ősi ijedtében majdnem leesett a székről. A csapos lány nevetve figyelte a férfit, aki egy figyelmeztető pillantást küldött felé. Elővette a mobilját, és elkezdte magában olvasni az sms-t.

Találkozzunk Marcel vámpírtanyáján. Van egy kis megbeszélnivalónk.
Scar


Kol örömében majd' kiugrott a bőréből. Végre! Tudtam, hogy meg fog törni! Felkelt a pulttól, és szó szerint kiugrándozott a bárból. Ekkor még nem tudta, hogy ez az öröm nem fog sokáig tartani. 


2 megjegyzés:

  1. Sziaa!
    Na most eléggé felkeltetted az érdeklődésemet! Nem úgy volt, hogy Kol és Scar majd összejönnek?!? HA most komolyan Scarlett megakarja ölni Kolt, akkor lelövöm magam, csak mert ebből a kis részletből nagyon arra következtetek! :'( De, ha mégis így lenne, akkor nagyon remélem, hogy a kedvenc haverom visszanyeri az erejét! :D Amúgy, nem tudom, hogy rájöttél-e már, de nekem mindig és mindenhol Kol a kedvencem! :DD
    Jajj és még valami, nézd mit olvastam a facebook-on:

    http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/supernatural-spinoff-vampire-diaries-episodes-682000

    Puszi, Lyl ;)

    VálaszTörlés
  2. Sziaa Lyl!:)
    Nagyon örülök, hogy sikerült felkeltenem az érdeklődésedet! :D Hogy Scar és Kol összejönnek-e, az még kérdéses. Hát igen...lehet, hogy meg akarja ölni Kol-t, de lehet, hogy nem! ;) Nem sokára megtudod! ;D Igen, már rájöttem. xD Úgy vagy vele, mint én Klaus-szal...mondjuk Kol-t is imádom! :D
    Ahw *-*!!! Máris imádom ezt a cikket! :D Az tuti, hogy nézni fogom! :D Köszi, hogy elküldted! :)
    Puszi, Szimi :*

    VálaszTörlés